Veelgestelde vragen : Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Wanneer u het gewenste boek hebt gevonden, dan klikt u op 'In winkelmandje'.
Het boek komt dan in uw winkelmandje terecht. U kunt meerdere boeken toevoegen aan uw winkelmandje.
Wanneer u alle gewenste titels hebt toegevoegd klikt u bovenaan de pagina op het icoontje met het winkelmandje.
Daar ziet u een overzicht van uw bestelling. Indien u effectief tot de bestelling wenst over te gaan, klikt u op 'Naar kassa'.
Na het invullen van uw gegevens en het uitvoeren van uw betaling ontvangt u een automatische bevestiging via e-mail.

Terug naar boven

Kan ik mijn boek ook laten ophalen in de winkel?

Momenteel is het via de website niet mogelijk om 'afhaling in de winkel' te selecteren.
U kunt ons gerust een e-mailtje sturen indien u het boek wenst af te halen.

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling op een ander leveringsadres laten leveren?

Bij het invullen van uw gegevens kunt u een leveradres opgeven dat anders is dan uw thuisadres.
Dat kan uw werkadres zijn of bij buren/familie/...
Daarna kunt u opteren om een ander facturatie-adres in te vullen, met name uw persoonlijke adres.

Terug naar boven

Hoeveel verzendkosten zal ik betalen?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestemming en het totaalgewicht van de bestelling.
Voor u uw bestelling finaal plaatst ziet u telkens de juiste prijs van de verzendkosten.

Terug naar boven

Kan ik ook bestellen vanuit het buitenland?

U kunt zeker bestellen vanuit het buitenland. Bij het bevestigen van uw bestelling dient u het land van bestemming te kiezen.
Momenteel staan alle courante landen in deze lijst. Indien uw bestemming er toch niet zou tussenstaan, kunt u ons altijd een mailtje sturen.

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen/annuleren?

Nadat u uw betaling in orde hebt gebracht kunt u uw bestelling enkel nog wijzigen/annuleren door ons een e-mail te sturen.
Dit kan enkel tot één dag na de besteldatum. Nadien dient u de retourprocedure te volgen.

Terug naar boven

Kan ik bij jullie grote volumes bestellen voor mijn bedrijf, school, bibliotheek, etc...?

Dit is steeds mogelijk. Om onze voorwaarden te kennen voor leveringen aan scholen/bibliotheken/etc... neemt u best contact met ons op:
Telefonisch via: 050/33.29.52 of via e-mail: info@brugseboekhandel.be  

Terug naar boven

Kan ik ook schoolboeken bestellen via de webshop?

Voor de leerlingen van het Sint-Andreasinstituut Garenmarkt en het Sint-Jozefsinstituut Zilverstraat hebben we een aparte schoolboekenwebsite opgericht: www.brugseschoolboeken.be
Leerlingen van andere scholen kunnen natuurlijk ook altijd bij ons bestellen, hiervoor komt je best langs in de winkel.

Terug naar boven

Kan ik een boekenbon bestellen via de webshop?

Indien u graag een boekenbon wenst aan te kopen komt u hiervoor best langs in de winkel.
Indien u deze graag had laten opsturen, kunt u ons altijd een mailtje sturen: administratie@brugseboekhandel.be

Terug naar boven

Wat zijn jullie openingsuren?

Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot 18u30

Terug naar boven